ÜLDTINGIMUSED
- 1.1. Damiro Equestrian OÜ (edaspidi “Damiro”) e-poe üldingimused kehtivad kõikide veebipoe ja klientide (edaspidi “Klient”) vahel kaupade ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.
- 1.2. Damiro e-poe kliendikonto loomisel ja/või tellimuse, ostu sooritamisel kohaldatakse käesoleva lepingu tingimused ning Eesti Vabariigi õigusaktidest tulenevad õigused ja kohustused.
- 1.3. Müügitingimustes käsitletavad isikuandmed on järgnevad:
- 1.3.1. ees- ja perekonnanimi;
- 1.3.2. e-posti aadress ja telefoninumber;
- 1.3.3. tellija ja kauba kohaletoimetamise aadress;
- 1.3.4. pangakonto number;
- 1.3.5. kaupade ja teenuste maksumus ja maksetega seotud andmed (ostuajalugu);
- 1.3.6. klienditoe andmed;
- 1.3.7. kliendiuuringute, pakkumiste või uudiskirjadega seotud informatsioon.
- 1.4. Täpsem info isikandmete töötlemise kohta on leitav siit.
MÜÜGILEPINGU JÕUSTUMINE
- 2.1. Müügileping sõlmitakse Damiro ja Kliendi vahel.
- 2.2. Damiro ja Kliendi vahel sõlmitakse müügileping alates ostu sooritamisel kuuluva summa tasumisel ja laekumisel Damiro Equestrian OÜ arveldusarve kontole.
- 2.3. Tellimuse sooritamisel kinnitab Klient, et on lugenud ning nõustunud müügitingimustega.
HINNASTAMINE
- 3.1. Damiro e-poes olevate kaupade hinnad on eurodes.
- 3.2. Damiro e-poes olevate kaupade ja tarne hinnad sisaldavad käibemaksu 20%.
- 3.3. Damiro e-pood jätab endale õiguse teha muudatusi müügihindades.
- 3.3.1. Kui Klient on edastanud oma tellimuse enne hinna muudatuste jõustumist, siis tema jaoks kehtib hind, mis oli arvel kajastatud tellimuse vormistamise hetkel.
- 3.3.2. Kliendil ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist.
TELLIMUSE VORMISTAMINE JA TASUMINE
- 4.1. Tellimuse protsess Damiro e-poes toimub järgnevalt:
- 4.1.1. Valige e-poest tooted, mida soovite osta ning vajutage nuppu “Lisa korvi”.
- 4.1.2. Avades ostukorvi on Teil võimalus korrigeerida toodete kogust ning tooteid ostukorvist kustutada. Olemasolu korral on võimalik sisestada ka sooduskood.
- 4.1.3. Kui olete kõik tooted ostukorvi sisestanud, vajutage nuppu “Mine maksma”.
- 4.1.4. Tellimuses tuleb täita kõik tärniga (*) tähistatud lahtrid.
- 4.1.4.1. Soovi korral saab Klient luua endale ostukorvis kliendikonto (olemasoleva kliendikonto puudumisel) tehes linnukese kasti “Loo konto”.
- 4.1.4.2. Soovi korral saab Klient nõuda arvet ettevõttele tehes linnukese kasti “Soovin saada arvet ettevõttele”. Arve saadetakse tellimuses esitatud e-posti aadressile mitte hiljem, kui 5 tööpäeva jooksul.
- 4.1.4.3. Soovi korral saab Klient liituda uudiskirjaga tehes linnukese kasti “Liitu Damiro uudiskirjaga”.
- 4.1.5. Valige kassa lehel sobiv transpordimeetod. Oluline on sisestada ka kauba kättetoimetamise aadress või pakiautomaadi asukoht.
- 4.1.6. Seejärel valige sobiv makseviis.
- 4.1.7. Nõustuge e-poe tingimustega ning vajutage nuppu “Maksma”.
- 4.1.8. Valige sobiv pank ning sooritage makse.
- 4.1.9. Peale makse sooritamist vajutage nuppu “Tagasi kaupmehe juurde”.
- 4.2. Tellimus loetakse vormistatuks ja tasutuks peale makse laekumist Damiro arveldusarve kontole.
TARNEAEAG JA TRANSPORT
- 5.1. Peale müügilepingu jõustumist (Kliendipoolset arve tasumist) komplekteerib Damiro tellimuse ning annab selle üle kohaletoimetamiseks tellimuses valitud tarnepartnerile.
- 5.2. Damiro e-poe veebilehel näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad alates makse laekumise hetkest.
- 5.3. Sihtkoha või kokkulepitud aja muutumisest on Klient koheselt kohustatud teavitama Damiro e-poodi enne kauba üleandmist tarnepartnerile (sh. pakiautomaati sisestamist).
- 5.4. Transpordi käigus vigastada saanud saadetistele kus tooted (mitte tootepakendid) on saanud kahjustusi, asendatakse Kliendile. Asendamise võimatuks osutumise korral pakume kahjustatud kauba maksumuse hüvitamist vastavalt punktile 9.2.4.
- 5.5. Damiro e-pood ei vastuta tarne hilinemiste eest, mis ei ole tingitud Damiro poolt.
- 5.5.1. Tellimuses esitatud andmete täpsusest ja õigsusest sõltub viivituste ja arusaamatuste vältimine kauba kohaletoimetamisel. Damiro ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest.
- 5.6. Damiro e-poes kuvatud eeldatavate tähtaegade aluseks on võetud Eesti riigi sisesene transport. Läti, Leedu ja Soome puhul võib esineda tähtaegade varieeruvust.
- 5.7. Miinuskraadide esinemise korral on Omniva, Itella Smartpost ja DPD pakiautomaati kauba tellimine Kliendi enda vastutusel.
KAUBA TAGASTAMINE
- 6.1. Damiro e-poest ostetud kaupa on võimalik tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
- 6.2. Tagastamise eelduseks on, et kaup peab olema originaalpakendis, kasutamata ja avamata.
- 6.2.1. Avatud pakendiga tooted ei kuulu tagastamisele. Samuti ei ole võimalik tagastada tooteid, mille kasutamist ja säilivusaega ei ole võimalik kontrollida.
- 6.3. Kauba tagastamise kulud kannab täies mahus Klient vastavalt pakiautomaatide teenusepakkujate hinnakirjale.
- 6.3.1. Damiro kannab paki tagastamise kulud juhul, kui tegemist on praakkaubaga või tooted ei vasta tellimuse sisule.
- 6.4. Tagastatud kauba eest laekub raha 5 tööpäeva jooksul, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel peale taganemisavalduse kättesaamisest.
- 6.4.1. Tagastatud kauba eest raha maksmine toimub siis, kui kaup on jõudnud Damiro lattu ja töötajate poolt üle kontrollitud ning kauba hüvitamise otsus on rahuldatud.
- 6.5. Kliendil on võimalik pöörduda tarbijakaitseameti tarbijakaebuste komisjoni poole, kelle pädevuses on lahendada lepingust tulenevaid vaidlusi, kui vaidlusaluse kauba maksumus on üle 20€.
PRETENSIOONIDE ESITAMISE KORD
- 7.1. Vastavalt Võlaõigusseaduse §218 lõige 2 alusel on Kliendil õigus pretensioone esitada 2 aasta jooksul tootel ilmnenud lepingutingimuste mittevastavuse eest alates kauba kättesaamisest. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba kauba üleandmise ajal transporditeenust pakkuvale ettevõttele. Defekti iseloomu peab välja selgitama müüja.
- 7.2. Toote defekti ilmnemisel on Klient kohustatud koheselt teavitama Damiro e-poodi probleemist e-posti aadressil info@damiro.ee vabas formaadis.
- 7.2.1. Kohustuslik on esitada: ees- ja perekonnanimi, e-posti aadress, telefoninumber, tellimuse number ning toote puudus.
- 7.2.2. Avaldus peab olema saadetud mitte hiljem kui 2 kuu jooksul peale defekti avastamist ning tellimuse sooritamist.
- 7.3. Damiro ei vastuta järgnevate asjaolude eest:
- 7.3.1. mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale;
- 7.3.2. kus toode on kahjustatud Kliendi süül või hoolimatusel;
- 7.3.3. mis on tekkinud toote mittesihipärase kasutamise tagajärjel;
- 7.3.4. mis on tekkinud loomuliku füüsilise kulumise eest tavapärase kasutamise korral.
TURVALISUS JA PRIVAATSUS
- 8.1. Damiro kasutab kõiki mõistlikke võimalusi vältimaks igasuguseid turvalisust puudutavaid seaduserikkumisi, sh Kliendi poolt edastatud krediitkaarti jmt. andmete informatsiooni.
- 8.2. Damiro kasutab kõiki mõistlikke võimalusi tagamaks, et iga veebipoe tarnija/alltöövõtja või partner tagab samuti tema käsutuses olevate andmete konfidentsiaalsuse.
- 8.3. Klient on e-poes toimingute tegemisel ainuisikuliselt vastutav oma kliendikonto e-posti aadressi ja salasõna turvalisuse kasutamise eest, mis on vajalikud juurdepääsuks teenuse või ükskõik millise muu tegevuse otstarbeks.
- 8.3.1. Iga Kliendi parooli kasutamist tõlgendatakse kui Kliendi poolt sisestatut.
- 8.3.2. Klient on vastutav kõigi selle parooli (kliendikonto) alt tehtavate tegevuste eest.
- 8.4. Damiro veebilehe kasutamisega annab Klient selge ja teadliku nõusoleku Damiro.ee’le enda isikuandmete töötlemiseks.
- 8.5. Damiro kasutab Kliendi poolt esitatud informatsiooni ainult Kliendi ostutellimuse täitmiseks ja ei avalda neid kolmandatele osapooltele.
KAUPADE KÄTTESAADAVUS
- 9.1. Damiro e-pood jätab endale õiguse etteteatamata ning ilma igasuguse põhjuseta peatada, muuta või vahetada veebikeskkonnas müügil olevate kaupade nimistut.
- 9.2. Juhul, kui Damiro e-pood ei suuda Kliendi tellimust täita või tarnida tellitud kaupu on Kliendil võimalus saada täieliku rahalist hüvitust kaupade ulatuses või valida e-poes alternatiivseid tooteid samas maksumuses.
- 9.2.1. Täielik rahaline hüvitamine Kliendile toimub 5 tööpäeva jooksul, hetkest, kui Klienti on teavitatud kauba tarneraskustest.
- 9.2.2. Kui, alternatiivsete toodete valikul Kliendi uute toodete kogumaksumus ületab eelnevalt tellitud kaupade kogumaksumuse, tuleb Kliendil tasuda tekkinud hinnavahe 5 tööpäeva jooksul. Kaup saadetakse Damiro laost Kliendile peale makse laekumist.
- 9.2.3. Kui, alternatiivsete toodete valikul Kliendi uute toodete kogumaksumus on alla eelnevalt tellitud kaupade kogumaksumuse, tasub Damiro e-pood rahalise vahe või väljastab kokkuleppe korral vastavas summas sooduskoodi. Sooduskoodi on võimalik kasutada alates järgnevast ostust.
- 9.2.4. Tellimuse rahaline hüvitamine punktis 9.2.1. ja 9.2.3. toimub samale arveldusarve kontole, millelt on varasemalt tellimus sooritatud.
MUUD TINGIMUSED
- 10.1. Käesolevate tingimuste täitmisest tulenevaid eriarvamusi ja vaidlusi lahendavad mõlemad osapooled (Klient ja Damiro) eelkõige läbirääkimiste teel. Kui Lepingust tulenevaid vaidlusi ei õnnestu lahendada poolte läbirääkimistega, on Kliendil õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või Kohtusse. Damiro e-poel on õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Kohtusse.
- 10.2. Veebipood jätab endale õiguse oma äranägemise järgi ja igal ajal lisada või muuta käesolevaid tingimusi ilma ette teatamata.
- 10.3. Damiro e-poe tingimused alluvad Eesti Vabariigi seadustele ning on Eesti Vabariigi kohtusüsteemi pädevuses. Klient peab olema veendunud enne tellimuse sooritamist, et on käesolevad Tingimused läbi lugenud ning nendest täielikult aru saanud.
- 10.4. Damiro poolt tehtavad pakkumised ning toodete ja teenuste kirjeldused ei ole käsitletavad lepinguna ning ei allu käesolevatele Tingimustele.
- 10.5. Tootepiltidel on illustreeriv tähendus.
JURIIDILINE INFO JA KLIENDITOE KONTAKT
- 11.1. Damiro e-poe juriidiline info ja klienditoe kontaktandmed on järgnevad:
Damiro Equestrian OÜ
Registrikood: 16367278
KMKR: EE102435612
E-posti aadress: info@damiro.ee
Telefon: +372 53 025 359